Neesmu elektriķis, bet pāris gadus atpakaļ arī bija vajadzība vienu motoru padarīt "lēnāku" un viņam nevarēja reduktoru pielikt, nu tad atceros, ka man vietējie veči teica, ka visletāk ir vienkārši ar lodveida krānu maazliet pieregulēt to plūsmu, jo ja motors būtu līdzstrāvas, nav problēmu, bet par cik bija parasts AC, tad šie teica, ka pastāv liels risks viņu pārkarsēt, jo šiem ir svarīgi voltāža iekš frekvences, gan kāds gudrāks paskaidros, bet bij kaut kā, ka ja samazināsi no 220 uz 180 tad kaut kas tur palielināsies un izraisīs papildus nevajadzīgu karšanu kapara tinumos:)...un beigās var sačakarēt motoru ja maina tā riktīgi, moš mazliet nekas slikts nenotiks...
Vēl bija kaut kāds štruntiņš, kas maksāja diezgan sālīti un viņu lielie ražotāji izmanto visu laiku rūpniecībā- mainīgās frekvences bloks vai kaut kā tā...ja vajag varu saviem Cēsu puišiem uzzvanīt un precizēt.