• Pasākumi
  • Mājbrūvētāju 13-tais GADA pasākums- "Kraukļi", 1. - 2. jūnijs 2024.

Sveiki visiem!
Esmu jau dažos mājbrūvētāju pasākumos Kraukļos bijis un man ir daži negatīvie novērojumi. Iespējams varam izvērst diskusiju, kā risināt un uzlabot mūsu visu pieredzi. Kā jau minēju otrā diskusījā par šo pasākumu, man šogad ir nedaudz vairāk laika kā parasti un ir irespējams šur tur piepalīdzēt.

😀 Šie noteikti nav pārmetumi organizatoriem. Paldies jums visiem, kas uzņemas rīkot šo pasākumu!

  1. Konkurs "Simpātīju alus" ir ļoti labs. Katrs no brūvētājiem var parādīt, kas viņam sanāk vislābāk, vai šoreiz ir sanācis ļoti labi.
    -Uz šī galda katru gadu valda bardaks.
    -Visi ali ir vienlaicīgi atvērti.
    -Visi ali ir silti.
    -11:00 cilvēkam ir jānogaršo 30 dažādi ali, lai izvēlētos par ko balstot.
    -Uz galda nonāk arī izlejamie ali. Varbūt jāpasniedz Zelta avene autoram?
    -Iespējams vērtēšanai būtu nepieciešama anketa.

  2. Etiķešu konkurss. Nav īpaši populārs, kaut gan, tas pēc būtības ir svarīga mājbrūvētāju iezīme ko mēs Latvijā palaižam garām.
    -ir tikai pāris dalībnieki.
    -Vajaga savu vietu konkursam
    -Jaatrod motivācīja piedalīties

3.Normālu alus glāžu trūkums. Glāzes katru gadu ir pietikušas tomēr jūtami trūkst normālas kvalitātes glāzes.
-Iespējams glāzes tieši tā pat, kā t kreklus, dalībniekam ir iespēja iegādāties uzlīmēt apakšā uzlīmi ar savu vārdu un pēc pasākuma pievienot savai kolekcijai.
-Varam aicināt dalībniekus ierasties ar savu glāzi (Ja es būtu to iedomājies iepriekšējos pasākumos tā arī būtu darījis).

4.Kopgalds skaista tradīcīja un pa lielam visi brūvētāji piedalās.
-Galds ir janovieto tālāk no simpātīju galda. Nemiksēsies ali.
-Uz aliem vajadzētu dalībnieka vārdu, jo bieži gadās jautājumi autoram, bet nav zināms kam jautāt.
-Stūrī varētu atdalīt specifisku vietu defektīvajiem aliem. Tā būtu laba vieta kur mājbrūvētājs kurš nezina kas tas par defektu varētu to noskaidrot. Citi savukārt var parādīt defektu kurš nokļuvis līdz efektam.

5.Dalībnieki.
-Jānodala pa dažādām vietām viss ko var nodalīt, lai zamazinātu drūzmēšanos.
-Jāpalielina dalībnieku skaits
-Dalībnieku kartītes. Visi visus nepazīst.

Ir daudz drukas kļūdas un haos rakstībā atvainojos jau iepriekš visiem valodniekiem!

    8 days later
    a month later

    Lacis

    Katru gadu mēģinu "Simpātiju" bardaku novērst, bet atliek uz 30min aiziet, kad visa kārtība sajaukta - ja neievēro principu: "noliec kur paņēmi" tad bez bardaka neiztiks. To, lai nekrāmē uzreiz 10 pudeles uz galda, arī mēģinu iestāstīt, bet vai tad klausa - ja grib, lai tavu alu siltu dzer, tad tava izvēle.

    Mums tur vispār ir demokrātijias un pašorganizācijas princips, jo speciālu apkalpojošo personālu nevaram atļauties.

    Ja atceros, tad ņemu savu glāzi, jo "Kraukļos" mazās glāzes nav daudz.

    Par etiķešu nepieciešamību katru gadu tiek teikts, bet vai tad ... un ir tak pilns ar korķistiem, kas tikai uz korķa ko ieskrāpē. Demokrātija utt. Simpātiju galdam ir noteikts, ka jābūt etiķetei ar noteiktu info.

    Par Zelta aveni piekrītu - tak uz galveno konkursu pilnīgus sūdus atnes. Piedāvāju saukt par "Sūdaino rogu".

    5.Dalībnieki.
    "Jānodala pa dažādām vietām viss ko var nodalīt, lai zamazinātu drūzmēšanos" - lielā nojume tik viena
    "Jāpalielina dalībnieku skaits" - un ko lai uz šo atbild?

    Par vienlaicīgi atvērtām pudelēm - bet loģiski - katrs grib ko citu. Es 10.00 sāku un gribu jau 5-to alu garšot, nevis rindā stāvēt...

      Lacis

      Nevar jau Lācim nepiekrist, protams ka var labāk.
      Pēc principa "iņiciativa nakazujema" Lācis varētu pārņemt kārtības stafeti no Daiņa un parādīt kā lietas darāmas.

      Es nemaz nebūšu pret ja katrs nākamais aliņš ko ieliešu būs atdzesēts.
      Varbūt vajag galdus aizvietot ar skaistiem ledusskapjiem ar stikla durvīm kā veikalos?

        Crk viss kārtībā, tuvākajās dienās būs info e-pastā.

          BOD šogad pasākuma laika plāns un organizācija būs nedaudz savādāka kā ierasts, mēģināsim bardaku samazināt.....vai izdosies un kā - to izvērtēsim 7d 8:00 jau post factum 😉

            BOD
            Pilnīgi piekrītu, ka bardaku pilnībā novērst, nebūs iespējams un atbildība par kārtību vairāk ir visu dalībnieku kopatbildība. Protams apsveicami, ka ik gadu centies to sakārtot.

            Glāžu problēma šogad būs samazināta tas jau ir zināms.

            Vienlaicīgi atvērtām pudelēm. Ja pasākuma atklāšana ir 12:00 vai vispārt ir jābūt kaut vienai atvērtai simpātīju konkursa pudelei 10:00? Kapēc 2h pirms konkursa būtu jānogaršo 5 dažādi konkursa ali? Ja alu dzer pirms konkursa tad manuprāt tas vairs nav konkursa alus.

              alusvedejs
              Šogad būs dažas izmaiņas pasākuma dienas kārtībā un cerams, ka tās nesīs arī zināmu atdevi kārtībai pasākumā. Tajā pašā laikā pieļauju domu, ka dažiem no dalībniekiem nedaudz savādāka dienas kārtība varētu nepatikt, jo būs izjaukta gadiem pastāvējusi rutīna.

              Galdu aizvietošana ar ledusskapjiem būtu tieši tas uz ko vajadzētu tiekties un arī apkalpojošais personāls, bet ir labi jāsaprot, ka līdz brīdim kamēr "KUPLA" ir pilnīgi brīvprātīga, neorganizēta, bezmaksas, bezstatusa utml. kustība tas nebūs iespējams.

              Turklāt par ledusskapjiem jau šobrīd ir pilnīgi skaidrs, ka visus alus atdzesēt nebūs iespējams.

                MartinsT Ļoti precīzi! Būs izmaiņas un svēdien redzēsim rezultātu.

                  Vai šogad agrā ierašanās piektdienas vakarā nav paredzēta ?

                    tauta!
                    ar ko atšķiras pieaugušais no līdzbraucēja?
                    ja es nepiedalos nevienā konkursā un nepretendēju uz balvām, bet braucu dzert alu un patusēt tad es esmu pieaugušais vai līdzbraucējs?

                    izskaidrojiet īpaši apdāvinātajiem.

                    kā arī bērns kuram tagad ir 12 un tikai septembrī 13 paliks
                    skautās kā bezmaksas bērns vai tomēr jau līdzbraucējs?

                    Crk
                    ye, man tas pats.
                    šķiet kādreiz bija apstiprinājums ka forma saņemta.
                    a tagad varu zīlēt rauga nogulsnēs vai mans pieteikums tika līdz Tauriņiem vai arī pa taisno uz /dev/null tika nosūtīts

                      Es ar, ar pieteicos, bet neko neesmu saņēmis e-pastā 🙂

                        ja nu kāds/a nav saņēmi e-pastu:

                        Paldies par dalības reģistrāciju 13. mājbrūvētāju gada saietam 2024, Kraukļos.

                        Konts dalības apmaksai:
                        Mārtiņš Tauriņš
                        LV14PARX0006188310002

                        Maksājuma mērķi norādīt - KUPLA 2024 + Segvārds

                        Dalības maksa:
                        Pieaugušie - 50 EUR
                        Līdzbraucējs - 40 EUR
                        Bērni vecumā līdz 12 gadiem - bez maksas
                        Lūgums veikt apmaksu līdz 27. maijam.

                        Ir iespēja ierasties jau piektdien (simboliska 5 eur piemaksa, ko lūgums veikt uz vietas).

                        Ps. Mājbrūvētāju saimei draudzīgais un vienmēr pretimnākošais Kraukļu saimnieks Nauris novērtēs, ja ciemakukulī atvedīsiet kādu mājbrūvējumu, ko uz Jāņiem ieliet glāzē 😉 Šis ir brīvprātīgs žests un vairāk tēmēts uz 5d braucējiem.

                          Izdomāju ka jāaizbrauc paskatīties kā veicas brūveriem. Nesaprotu, anketā norādīts "pieaugušie 50" ,"līdzbraucējs 40". Izejot no šī var traktēt ka pilns ikaruss ar ciemiņiem un 1 liekais savākts uz ceļa tas viss maksās 90. Varētu skaidrojumu, ja es braucu ar sievu, tas ir 50 vai 90 ēriki?